Wednesday, September 23, 2009

Cerita Hariraya

Hariraya kedua berhenti di Rawat Rehat Air Keroh sebelum teruskan perjalanan ke Melaka untuk beraya. Anak teruna, anak dara dan ayah mereka


Hariraya ketiga dalam perjalanan balik ke Ipoh, kenderaan di sepanjang lebuhraya Utara Selatan (Melaka hingga Seremban) tak begitu sesak mungkin disebabkan ramai yang menyambung cuti hingga hujung minggu



Inilah antara nikmat Hari Raya, bukan selalu dapat berkumpul seisi keluarga dalam satu kenderaan begini. Rasa seronok tak terhingga

10 comments:

Shifu67 said...

raya lum habis lagi.... yehuuu

mamai said...

raya akt melaka tak cakap pun kat aku

dino said...

selamat hari lebaran..

zedmagel said...

Salam Lebaran Noorlara,

Aduhai seronoknya beraya. Raya sakan nampaknya kawan kita ni.Maaf Lahir Bathin dari saya sekeluarga.

Balik ke Johor ke raya ni?

LanaBulu said...

Adik kat belakang tu tak pakai tali pinggang ok..hati2\
hhmmm...

semut api said...

meriahhh..
di lebuh raya juga boleh beraya...

:)

ZULKIFLI BIN MOHAMED said...

Salam Noorlara,

"meriah melihat foto-foto tersebut, biarpun sekadar beberapa keping sahaja".

fzi said...

Salam noor..
Kembali bersiaran kita...hehe

Wahhh meriahnya raya...seronok tu travel ramai2 pegi ziarah kaum keluarga :)

Masy said...

dah smpi melaka bkn nk call org, akak ni..hehehe

slmt ari raya kak :)

de_kerinchi said...

salam kak norlara,

selamat hari raya, maaf zahir batin..... ;-)