Wednesday, March 04, 2009

Bayangkan ...


Bayangkan tetiba je tanpa alasan seseorang yang tidak kita kenal memberikan sebungkusan hadiah yang indah siap ade bunga lagi. Patutke diterima atau ditolak mentah-mentah?



Bayangkan tetiba je kita disisihkan, tidak dipeduli solah-olah kehadiran kita tidak diperlukan atau dalam bahasa mudahnya "menyibuk" je. Apa harus kita lakukan , buat muka keian macam kucing tu (alahai cianle dia tu) atau angkat kaki tanda protes sambil pasang niat akan membalas dendam (siap kau).

6 comments:

Mak Su said...

bunga? hadiah? nak sgt, pntg dpt brg free.

tiba2 disisihkan, tertanya2, kenapa2? ada aku buat salah ker? cuba nak menjernihkan semula, tapi kalau tak dak hasil, lupakan saja, blah jer

ONE ZABA said...

rezeki jgn ditolak kalau ianya tak da keburukan.

kalau kita disishkan....bawak diri je. tak yah nak terhegeh-hegeh kat org tu. ramai lagi org lain boleh dibuat kawan.

Uncle Lee said...

Hi Noorlara, noticed you changed your profile pic. Very nice....macham Hollywood tu.

Have a nice day, Lee.

Masy said...

klu org x sudi, kite bawak diri jelah kak..

naz ilyn said...

salam...
isshhh... orang kasi kita ambik rezeki jangan di tolak membazir nanti...hehehe.

kalau disisihkan...?? eemmm macam maksu cakaplah... kalau buat salah cuba selesaikan secara berhemah... kalau tak tentu pasal nak disisihkan lebih baik tak usah layan.

chekdenoor said...

hhehhehe.....macam-macam boleh jadikan dalam kehidupan ini..... disayangai...diingati....dibenci...dan dilupakan....

apa-apa pun.....chekdee dah rasa semuanyer....so.....apa nak jadi pun.....slamber jer..... masa yang berlalu akan mengubahkan semuanyer..........