Sunday, May 16, 2010

Harum Subur Di hati


Dilingkaran diamku termanggu
terkenangkan kembali
saat indah aku bersamamu
dibelai cinta suci

sewaktu kelukaan hatiku
kau datang dan memberi
Taburan bunga cinta sucimu
Harum subur di hati

Tapi kini kau pergi
tinggalkan aku sendiri
mengusir sepi mengusir rindu
terpisah selama-lamanya
kau pergi dariku
Titisan airmata di pipiku
memanjat doa suci
Saat indah aku bersamamu
Masih tetap di hati

Cintaku masih untukmu
Rinduku masih padamu
Biarpun kita terpisah jiwa
Namamu tetap di kalbu

ku semadikan cintaku
di dalam doa kudusku
Kepada Tuhan aku meminta
damailah engkau di sana
menghadap Tuhan YANG MAHA ESA

Nyanyian Kumpulan BPR (Bumi Putera Rockers)

6 comments:

ONE ZABA said...

wah,,,,minta laguni suatu ketika dulu. dia punya klip video buat di cameron.

Semut Api said...

"ku semadikan cintaku
di dalam doa kudusku
Kepada Tuhan aku meminta
damailah engkau di sana
menghadap Tuhan YANG MAHA ESA"


lirik ni untuk siapa?

Mak Su said...

sori kak, lama tak mai...susah nak masuk ternet sekarang :(

Masy said...

waaaa suke sgt lagu ni kak! :)

mamai said...

dan biar kau jarang berada di sini namun kau tetap tidak aku lupakan

zedmagel said...

Salam Noorlara,

Saya ingat puisi dari puan tadi, upanye lirik lagu Bumiputra rockers. Sangat menarik.