Monday, October 17, 2005

Cinta


Siapa pernah jatuh cinta
pada pandangan yang pertama
apakah memang sama
dengan ku punya cinta
yang kini ku alami sendiri ooo

Ingin aku bertanya-tanya
siapa pernah jatuh cinta
makan minum tak sudi
tidurpun apa lagi
suka dan duka silih berganti

masapun terlalu cepat berganti lagi
tak terasa tanbah umurku kini
siang malam kau selalu ku nanti nanti
rindu ku rasa tak tertahan lagi

Lirik lagu Indonesia

5 comments:

Melanie Alamo said...

Picasa upgraded
News of a new release of Picasa, a popular photo management program, has reached our mailbox.
Find out how to buy and sell anything, like things related to private road construction on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like private road construction!

Noushy Syah said...

makan minum xsudi...
mandi pun apa lagi...hehehhehe..ni blum mandi le nih sbb dah terjatuh cinta..ehehehhehe..

noorlara said...

erm mandi sebelum gelincir matahari tau noush supaya tak makruh, kuranglak pahala pose tu

ita... said...

kak noor...
sapa penah jatuh cinta? saya, saya, saya.... :-) tapi kan skrg ni, rasanya mkn cekelet lagiii bes dari jatuh cinta...

noorlara said...

jgn makan cekelet banyak sgt kang sakit gigi dan berat badan bertambah serta bleh dapat penyakit kencing manis lah ita, hawak tu mude lagi