Monday, May 23, 2011

Malassssssssssssss


Kalau alasan awak malas, maka tak guna nak cakap apa dah. Macam-macam kursus motivasi dan kursus kecemerlangan diri telah awak ikuti tapi dok takuk lama jugak. Malas ni masalah besar, bukan pada syarikat atau agensi ini tapi pada diri awak sendiri. Beribu-ribu orang beratur nak menggantikan awak bila-bila masa. kalau awak masih tak berubah sikap, awak akan terpinggir, dibenci dan akan dilupakan sebab awak bukan lagi menjadi pilihan. Awak beban yang mesti disingkirkan.

Awak malas nak menyumbang kamipun malas nak melayan!

8 comments:

mamai said...

kalau dah malas bagi motivasi pun tak guna senang bagi penampor ajer hahahaha

noorlara said...

mamai

betui betui betui...saje je takmoh tulis camtu

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Tetaplah dalam keadaan malas kalau dah malas

d' azali said...

malas? ade M besar atas dahi. sila tonyoh kuat2 dahi kita bila kita jd Malas...;)

noorlara said...

Abd Razak,
penyakit malas susah nak ubat.

D'azali

Terlebih baik dirotan je

sahromnasrudin said...

kalau malas kita hantar je duk mana2 pulau hehehehheee

noorlara said...

Sahromnasrudin,
moleh gaks tu lepas tu kita pulaukan mereka hehehehe tapi adakah itu akan menyelesaikan masalah? masalah sape le plak nanti cukup-cukuple kejaan bg mat fit makan pakai dan kediaman percuma

做愛 said...

人妻成人視訊
av情色性愛視頻
情色成人視訊聊天室
av情色性愛視頻
應招女郎內射影片
成人情侶自拍的性愛影片
成人情侶自拍的性愛影片
免費直播視訊聊天
人妻自拍生活照